Ik ben ook altijd bezig met nieuwe make-up stijlen uitproberen, me haar weer in een andere kleur of nieuwe producten uitproberen...
Ik hou van kleur. Veel kleur in make-up maar een mooie zwarte smokey eye is ook altijd goed.
Kwa haar ook kleur. Behalve zwart heb ik denk ik alles al een keer gehad.
En er komen steeds meer leuke nieuwe dingen bij.. I love it ..
| 2 kleuren in het haar vind ik altijd erg mooi |
| Rood blijft me favoriete haar kleur |
| Heel pittig heel leuk |
| Vlechten zijn altijd goed |
| Kat von d met eigen make-up op |
| Rainbow eyes |
| een mooie smokey cat eye |
| smokey eye met kleur |
| Nail art is altijd leuk |
| HK nails |
| Nagel stickers is erg leuk en makkelijk heb dit op me eigen nagels |
| m'n eigen nagels, gedaan door stylist |