BEAUTY

Ik ben een grote fan van beauty. Make-up , haar, producten, trends , nieuwe ideeén enz enz..
Ik ben ook altijd bezig met nieuwe make-up stijlen uitproberen, me haar weer in een andere kleur of nieuwe producten uitproberen...
Ik hou van kleur. Veel kleur in make-up maar een mooie zwarte smokey eye is ook altijd goed.
Kwa haar ook kleur. Behalve zwart heb ik denk ik alles al een keer gehad.
En er komen steeds meer leuke nieuwe dingen bij.. I love it ..



2 kleuren in het haar vind ik altijd erg mooi


Rood blijft me favoriete haar kleur


Heel pittig heel leuk



Vlechten zijn altijd goed










Kat von d met eigen make-up op

Rainbow eyes

een mooie smokey cat eye

smokey eye met kleur


















Nail art is altijd leuk

HK nails

Nagel stickers is erg leuk en makkelijk
heb dit op me eigen nagels

m'n eigen nagels, gedaan door stylist